Innholdsmarkedsføring

Vi i NemiTek opplever en stadig økning i annonsører som ønsker å få tilpasset budskap til riktige målgrupper. Da er innholdsmarkedsføring en effektiv måte å kommunisere på.

Med innholdsmarkedsføring, eller content marketing, som det også heter, så kan annonsører lage innhold på en helt annen måte enn hva vi er vante med igjennom tradisjonell markedsføring. På nemitek.no har man muligheten til å publisere kommersielle saker, både som tekst og video, i nyhetsstrømmen sammen med redaksjonelt innhold. Vi merker alltid disse sakene som annonsørinnhold for å gjøre det klart for leserne at dette er betalt av annonsør. Vi bruker våre kanaler til å spre innholdet til riktige målgrupper slik at målsetningen for kampanjen blir som ønsket. Vi har spesialister som har god kunnskap om sosiale medier og SEO til å optimalisere kampanjene.

Vi har fortsatt tro på tradisjonell markedsføring og vi ser at dette fungerer fremdeles. Med de mulighetene vi har i dag på digitale plattformer og innholdsmarkedsføring, kombinert med gode annonser i fagblader, gjøre at etterlatt inntrykk av kampanjer økes betydelig.

Annonseavdelingen i NemiTek hjelper kundene med både med rådgivning, samt å bygge kunnskap, kjennskap og preferanse mot ønskede kundegrupper, gjennom å ta posisjonen som premissgiver på sitt område.

Eksempel

Kommer snart

Digitalpakker

Kommer snart