Innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring er betalt kommunikasjon som er laget for å være interessant, underholdende og/eller nyttig for målgruppen til en merkevare. Det kan ofte ligne på tradisjonell journalistikk i formen. Derfor er det viktig å merke innholdet som annonsørinnhold for å unngå at markedsføringen blir tolket som redaksjonelt stoff. 

NEMITEK vil hjelpe deg med å bygge kunnskap, kjennskap og preferanse mot nye kundegrupper, gjennom å ta posisjonen som den ledende autoriteten innenfor området. For å skape refleksjon må vi få kundene til å bruke tid på tematikken. Tradisjonell markedsføring fungerer fremdeles, men kombinert med god og gjennomtenkt innholdsmarkedsføring kan etterlatt inntrykk økes betydelig.

 

Hege Wikan

Hege Wikan

Salgs- og markedssjef
Tlf: 918 83 629
E-post: hege@skarland.no

Ailinn Martinsen Staurvik

Ailinn martinsen staurvik

Innholdsprodusent
Tlf: 943 32 244
E-post: ailinn@skarland.no

Innholdsproduksjon

Ønsker du innholdsmarkedsføring, men har ikke tid eller kompetansen til å lage innhold selv? Vi kan levere tekst, foto og levende bilder optimalisert for print, nett og sosiale medier. 

Innholdsproduksjon vignett
video vignett

Video

Et populært konsept i digital markedskommunikasjon er levende bilder. Vi er behjelpelig med konseptutvikling, produksjon, redigering og publisering av video.

SEO og SOSIALE MEDIER

Når vi leverer innholdsmarkedsføring til deg vil det alltid være søkemotoroptimalisert. Men ønsker du større spredning på google eller sosiale medier kan du kjøpe digitalpakker i forskjellige størrelser. Da tar vi oss av den digitale kommunikasjonsstrategien, oppsett av kampanjer, målgrupper, annonsering og optimalisering. Du vil motta en sluttrapport med oversikt for hver aktivitet vi hjelper deg med.

sosiale medier vignett
distribusjon vignett

DISTRIBUSJON

Her er det mange muligheter! Du kan velge mellom å få innholdet vi leverer for deg i print, på nemitek.no, på Facebook-sidene våre, Instagram eller dine egne sider.
Du bestemmer, og vi bistår med rådgivning basert på hvilket budskap du ønsker å formidle og hvilken målgruppe du ønsker å nå.